At the beginning 起點
演唱:Donna Lewis & Richard Marx 唐娜露易絲&李察瑪克斯
電影:【Anastasia】真假公主─安娜塔西亞


We were strangers, starting out on a journey.
Never dreaming what we'd have to go through.
Now here we are, and I'm suddenly standing at the beginning with you.

我們是旅行中的陌生人
不曉得將會經歷何事
如今交會,突然之間,和你同時站在起點

No one told me, I was going to find you.
Unexpected, what you did to my heart.
When I lost hope, you were there to remind me this is the start.

沒人告訴我,我會找到妳
料想不到,妳竟會深入我心坎
當我失去了希望,妳卻提醒我,現在才只是開始而已

* And life is a road and I want to keep going.
Love is a river I want to keep flowing.
Life is a road now and forever wonderful journey.
I'll be there when the world stops turning.
I'll be there when the storm is through.
In the end, I want to be standing at the beginning with you. *

生命是條漫長的道路,而我要繼續走下去
愛情是條讓我想永續沉淪的河
生命是條路,現在和永遠,是趟美妙的旅程
當世界停止運轉,我依然還在
當暴風雨過後,我依然還在
到最後,我要和你一起站在起點


We were strangers, on a crazy adventure.
Never dreaming how our dreams would come true.
Now here we stand, unafraid of the future,
At the beginning with you.

我們是瘋狂冒險的陌生人
想不到夢想竟會成真
如今我們站在一塊,不怕未來如何
和你一起站在起點

(Repeat * )

Knew there was somebody somewhere.
I need love in the dark.
Now I know the dream will live on.
I've been waiting so long.
Nothing is going to tear us apart.

我已經等了太久
明白我的愛在某處
黑暗中我需要愛
如今我明白夢將延續
什麼也無法將我們分開

(Repeat * )

Life is a road and I want to keep going.
Love is a river I want to keep flowing on.
Starting out on a journey.

生命是條漫長的道路,而我要繼續走下去
愛情是條讓我想永續沉淪的河
開始旅行吧!

Life is a road and I want to keep going.
Love is a river I want to keep flowing.
In the end, I want to be standing at the beginning with you.

生命是條漫長的道路,而我要繼續走下去
愛情是條讓我想永續沉淪的河
到最後,我要和你一起站在起點

arrow
arrow
    全站熱搜

    enninrei 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()